יום חמישי, 20 ביוני 2013

דיירקט סחר - הבנת הלקוח


דיירקט סחר

קיימות שיטות שיווק רבות בישראל עבור חברות צרכנות אך היעילה ביותר מבין כולן היא שיטת השיווק הישיר או בשמה השני דיירקט סחר. שיטה זו למעשה מצדדת במסחר ישיר מול הלקוח ומתבצעת על ידי פניה ישירה אליו. השיטה חוסכת זמן רב ומייעלת את כל תפוקתה של כל חברת צרכנות. דבר נוסף חשוב כמובן הוא השירותיות כלפי הלקוחות.

השקעה בצרכי הלקוח

נראה כי בשנים האחרונות חברות ובתי עסק רבים שוכחים את ההשקעה החשובה בצרכי הלקוח והמחשבה היחידה שנותרה להם היא כיצד להגדיל את הרווחים על חשבונו. תרבות הצרכנות בישראל עדיין לא עברה כברת דרך על מנת לתת ללקוח את השירותיות הראויה. בשיטת דיירקט סחר הפניה ללקוח מתבצעת בטקט על מנת ליצור אצלו מודעות ליתרונותיו של המוצר.

לא לתת לאגו להוביל אתכם

אם יצא לכם לטייל במדינות מערביות אחרות וודאי נהנתם יותר מיחס חם ושירותיות אדיבה. עלינו ללמוד ממדינות אלו כיצד לנהוג כלפי הלקוח על מנת ליצור חוויית קניה טובה יותר ולשמר על לקוחות קיימים. הבעיה מצויה בעובדה שלבתי עסק רבים קיימת חשיבות מכרעת עבור האגו שלהם. הם מנסים תמיד להראות שהם הכי צודקים גם אם זה יעלה להם בהפסד לקוחות וחבל, כיוון שבסופו של דבר חברות אלו מפסידות לקוחות חשובים.

הבנה עמוקה של קהל היעד

בניית יחסי אנוש עם הלקוח מתבצעת בצורה הדרגתית ועקבית. חשוב מאוד להפנים ולהבין עוד לפני שיווק המוצר את צרכיו ורצונותיו של הלקוח ובהתאם לכך לתת לו את השירות המתאים. פעמים רבות חברות צרכנות מציעות מוצרים ללא הפסקה ללא כל הבנה מי האדם שעומד מולן, מהם צרכיו? והאם בכלל שווה לפנות אליו? הפניה צריכה להתבצע תוך כדי הבנה עמוקה של קהל היעד בצורה הטובה ביותר. שיווק ישיר המתבצע בצורה נכונה עוזר תמיד להגיע להמרות טובות יותר ולמסחר איכותי יותר.

מעבד מזון פריזמה חשמלי - דיירקט סחר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה